1d
بسم الله الرحمن الرحیم ( صحیح و صریح و صادقانه ) جناب پزشکیان نه توانایی اداره مطلوب کشور را دارند و نه جرات استعفای حقیقی را . نکته مهم :::۱_ کشور نمی تواند دو سال دیگر این وضعیت را تحمل نماید . آسیب شدید اقتصادی ، سیاسی ، امنیتی ، اجتماعی و آسیب فوق شدید فرهنگی حاصل عملکرد دولت ایشان اس…Show more
الان تا مردم مبعوث شده تو میدون هستن بهترین فرصت بود برای پذیرش استعفاش توسط رهبری... هیچ اتفاقی هم نمی افتاد، مردم مدیریت میکردند.بخدا پزشکیان خیلی آدم خوبیه ولی نمیتونه... نمیتونه... نمیتونه
22:13 - 25 June 2026

1 Reactions
172 Views