خدا روشکر من نماینده مجلس نیستم و نان از بغل دست رنج و زحمات و تلاش خودم را میخورم نه بیکار و بی عار پول بیت المال و برای کار نکرده ماهانه از دسترنج مردم جنگ زده و دایماًدر تحریم و محاصره دریائی مانده.این تعطیلی مجلس نشانه چیست؟ مگر این جماعت موثرتر و مفیدتر از #قائدشهید هستند که دشمن را بهانه کردید.
من اگر نماینده مجلس بودم تا باز شدن مجلس جلو درب مجلس تحصن میکردم. ‎@Sabeti ‎@zohre_lajevardi ‎@Rasaee ‎@nabavian_mahmud ‎@Nakhaeirad و....
16:57 - 18 May 2026



1 Reply

Profile picture of ‌مهندس داخلی‌
@Mohande318 May 2026
Replying to and
خوبه خداروشکر اکثرشون یه شغل و کار دیگه دارین و حداقل گشنه نمیموننتهش چی میشه مگه؟استعفا بده مرد