خوبه خداروشکر اکثرشون یه شغل و کار دیگه دارین و حداقل گشنه نمیموننتهش چی میشه مگه؟استعفا بده مرد
من اگر نماینده مجلس بودم تا باز شدن مجلس جلو درب مجلس تحصن میکردم. @Sabeti @zohre_lajevardi @Rasaee @nabavian_mahmud @Nakhaeirad و....
@Mohande318 May 2026Replying to andخوبه خداروشکر اکثرشون یه شغل و کار دیگه دارین و حداقل گشنه نمیموننتهش چی میشه مگه؟استعفا بده مرد