24 September 2025
‏طرف آمریکایی میخواهد مذاکره‌ای بکند که نتیجه‌ی آن تعطیل شدن فعّالیّتهای هسته‌ای و غنی‌سازی در کشور ایران باشد این مذاکره نیست؛ زورگویی است. قبول مذاکره‌ای را که با تهدید همراه است، هیچ ملّت باشرفی انجام نمیدهد،‌ هیچ سیاستمدار خردمندی هم آن را تصدیق نمیکند.
واقعا آقا خیلی مظلوم است!ببینید آقا گرفتار چه نافهمانی شده است که بیش از بیست سال است که چندین بار فرموده مذاکره با آمریکا فایده ندارد، اما عده‌ای با اینکه خودشان دیدند آمریکا وسط مذاکره بمباران می‌کند، باز حرف بیست سال پیش آقا را نمی‌فهمند و آقا هر از چندگاهی باید حرفش را با صدای بلند تکرار کند!
09:32 - 25 September 2025

3 Reactions
321 Views