مردم که همه جوره پای انقلاب هستناین دولت هست که مردم تو بدبختی میندازه #اینترنت
This post was deleted by the post author.
@user1750341937613 May 2026Replying toمردم که همه جوره پای انقلاب هستناین دولت هست که مردم تو بدبختی میندازه #اینترنت
@user1750341937613 May 2026Replying toحمایت که داریم اینجام میدیم بازم دولته که مردم به چند دستگی تقسیم کرده و تفرقه میندازه #اینترنت
@Abfzl13 May 2026Replying toما گوش به فرمان رهبر هستیم و به موقعش با عناصر داخلی ( برخی مسئولین ) که باعث و بانی این شرایط هستند هم برخورد میشه.
@user1750341937613 May 2026Replying toزهی خیال باطل سالهاست با همین حرفها مردم گول زدن تاحالا ندیدم بایکی برخورد شه فقط وفقط تبعیض خدایش فکر میکردی یه روزی نت برای پول دارا باشه#اینترنت
@Abfzl13 May 2026Replying toاز اینکه ذهنیتتون اینقدر نا امید کننده هست متاسفم! پیشنهاد میشه حرف های همون شخصی که عکسش رو گذاشتید تایم لاین پروفایلتون گوش کنید.دقت کنید.و یک پیشنهاد دیگه... بشینید وضعیتی که داخلش هستیم رو از تمامی مناظر بررسی کنید و ببینید دست برتر با کیه.
@user1750341937613 May 2026Replying toناامید از دولتم فقط یه سوال دارم ببینم جوابت چیه ۷۰چند روز نت ملل قطعه مامانم که هر روز بخواهرم حرف میزد ولی حالا ۷۵ روز حتی احوالشو نداریم این دل تنگ مامانم کی جواب گو است ؟
@user1750341937613 May 2026Replying toامتحان کردم نشده ولی این جواب من نبود اینکه مشکلات مردم اصلا مهم نیست درد دارهجدای از اینکه نمیشه اگر هم بشه اونهمه هزینه شو از،کجا بیارم#اینترنت