کلا فوتبال شدیدا سوزش ایجاد کرده درگیر بودم باهاشون توی ایکس.
iriThis post was deleted by the post author.
@Abfzl24 May 2026Replying toخدا به دادت برسه.با این طرز تفکر تو نصف شعرا باید ساقی باشن، نصف دیگه ع ر ق خور.توهم توطئه داری ( دزدی رو ترویج میکنم ؟😂🤦♂️ )
ابوالفضل Replied
@zadbar22 May 2026اگر در تاریخ و حافظه جمعی شیعیان تجربه مصیبت بزرگ امام حسین(ع) در عاشورا نبود؛ داغهای بزرگ این یک سال قابل تحمل نبود.
@user1750341937613 May 2026Replying toمردم که همه جوره پای انقلاب هستناین دولت هست که مردم تو بدبختی میندازه #اینترنت
@user1750341937613 May 2026Replying toحمایت که داریم اینجام میدیم بازم دولته که مردم به چند دستگی تقسیم کرده و تفرقه میندازه #اینترنت
@Abfzl13 May 2026Replying toما گوش به فرمان رهبر هستیم و به موقعش با عناصر داخلی ( برخی مسئولین ) که باعث و بانی این شرایط هستند هم برخورد میشه.
@user1750341937613 May 2026Replying toزهی خیال باطل سالهاست با همین حرفها مردم گول زدن تاحالا ندیدم بایکی برخورد شه فقط وفقط تبعیض خدایش فکر میکردی یه روزی نت برای پول دارا باشه#اینترنت
@Abfzl13 May 2026Replying toاز اینکه ذهنیتتون اینقدر نا امید کننده هست متاسفم! پیشنهاد میشه حرف های همون شخصی که عکسش رو گذاشتید تایم لاین پروفایلتون گوش کنید.دقت کنید.و یک پیشنهاد دیگه... بشینید وضعیتی که داخلش هستیم رو از تمامی مناظر بررسی کنید و ببینید دست برتر با کیه.
@user1750341937613 May 2026Replying toناامید از دولتم فقط یه سوال دارم ببینم جوابت چیه ۷۰چند روز نت ملل قطعه مامانم که هر روز بخواهرم حرف میزد ولی حالا ۷۵ روز حتی احوالشو نداریم این دل تنگ مامانم کی جواب گو است ؟
@Abfzl13 May 2026Replying toاگر شماره تلفن خواهرتون رو داشته باشید میتونید از ایران باهاش تماس بگیرید. امتحان کردید ؟
Replied@user1750341937613 May 2026Replying toناامید از دولتم فقط یه سوال دارم ببینم جوابت چیه ۷۰چند روز نت ملل قطعه مامانم که هر روز بخواهرم حرف میزد ولی حالا ۷۵ روز حتی احوالشو نداریم این دل تنگ مامانم کی جواب گو است ؟
@Abfzl13 May 2026Replying toدرک کنیم، تحمل کنیم، اتحاد رو حفظ کنیم میگذره این روز ها.و دوباره میگم تمام این صحبتا بخاطر حفظ وحدته که رهبری گفتهوگرنه هیچ دفاعی از این گندی که دولت زده نمیکنم، مقصر این وضعیت اینترنت هم ۱۰۰ درصد دولت هستش.
@Abfzl13 May 2026Replying toلعنت بر اون کسی که باعث دلتنگی یک مادر شده...من خودم کارم تعطیله بدون هیچ درآمدی از روزی که اینترنت قطعه چون کاملا کارم روی بستر اینترنته.تمام حرف من اینه شرایط رو درک کنیم. بخدا همه اولین بارشونه چنین شرایطی رو تجربه میکنن.اینترنت هم بخاطر جنگ قطعه قرار نیست قطع بمونه که درسته ؟
ابوالفضل Replied
@user1750341937613 May 2026Replying toزهی خیال باطل سالهاست با همین حرفها مردم گول زدن تاحالا ندیدم بایکی برخورد شه فقط وفقط تبعیض خدایش فکر میکردی یه روزی نت برای پول دارا باشه#اینترنت
@Abfzl13 May 2026Replying toدر ضمن! من اصلا مخالف این موضوع که دولت داره کم کاری میکنه نیستم.من فقط میگم : هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.
ابوالفضل Replied
@HoseanRC13 May 2026Replying toاگه منظورتون از رصد، DPI باشه، فقط روسیه و چین و ایران ازش استفاده میکننحتی اوکراین که این همه داره با روسیه میجنگه، اینترنت رو روی مردم نبستهبعضا حملات روسیه باعث قطع اینترنت اوکراین به دلیل قطع برق یا قطع شبکه میشه، پس به مردم پیشنهاد دادن در صورت نیاز از استارلینک استفاده کنن
@Abfzl13 May 2026Replying toخیر منظورم فقط DPI نیستمنظور استفاده از آدم متخصص با تفکر جهادیه و ایده های نو، که هست اما استفاده نمیشه.مقداری از کار تخصصیه اما همش نیست.یک سوال در رابطه با اوکراین : اوکراین رو داری با ایران مقایسه میکنی ؟ اوکراین قطع و وصل نتش فرقی براش نداره، به دلایل متعدد که در این بحث نمیگنجد.
ابوالفضل Replied
@Marya0_0tg13 May 2026Replying toدادا چه ظاهر دلسوزی ما اینترنت میخوایم این چه وضعشه تو این دور و زمونه اینترنت مثل آب و غذا برای زندگی واجبه با وصل شدن یا نشدن اینترنت هم از اغتشاش جلوگیری نمیشه با ادامه این وضع مطمئن باشید یه آشوب و اغتشاش دیگه در راهه ، افراد جاسوس هم لنگ ۴۰۰ تومن نیستن راحت میتونن پول بدن و کانفینگ بخرن وصل شن
@Abfzl13 May 2026Replying toکاملا موافقم با حرف شما، ظاهر دلسوز هم منظور فقط مردم نیستن، مسئول هم با ظاهر دلسوز نت رو قطع نگه داشته.حرف من اینه : در زمان فعلی ( جنگ ) که بخش نظامیش تموم شده رسیدیم به بخش اقتصادی - رسانه ای و روانی باید مواظب این باشیم مطالبه حقمون یه وقت باعث تفرقه نشه. همین!راه حل شما برای وضعیت فعلی چیه؟