🔻عباس عبدی هم بعد از دو ماه از مخفیگاهش بیرون اومد و فرمود اونایی که بیش از ۶۰ روزه کف خیابون بودن و کشور رو از شر اوباش و عمله آمریکا حفظ کردن، یک «اقلیت رانتی» هستن‼️#*************#اصلاحطلبان_خائن
14:37 - 6 May 2026



1 Reply

Profile picture of ‌ابوالفضل قنبری‌
جناب خان۴۷ سال با فرمان شما اکثریت مدام رفتیم پای میز مذاکره. ده ها بار مذاکره ها و توافق و .... همه شکست و هیچاقای اکثریت، لیبی، سوریه، ونزوئلا، عراق، افغانستان، ... کدام بشویم شماها رضایت میدهید!؟!چرا شماها خفه نمیشید.چرا دست از این همه خباثت بر نمیدارید!؟😡😡😡😡😡