جناب خان۴۷ سال با فرمان شما اکثریت مدام رفتیم پای میز مذاکره. ده ها بار مذاکره ها و توافق و .... همه شکست و هیچاقای اکثریت، لیبی، سوریه، ونزوئلا، عراق، افغانستان، ... کدام بشویم شماها رضایت میدهید!؟!چرا شماها خفه نمیشید.چرا دست از این همه خباثت بر نمیدارید!؟😡😡😡😡😡