لعنت بر ذات کثیف وطن فروشان و منافقان
@user1751450626618 June 2026Replying to#برجام۱۴٠۵ امضاء شد. اعتراض و فریادهای #خیابان اثری در نتیجه #مذاکرات نداشت. #برجام آوران پر قدرت تر از این حرفها هستند که به نظر #مردم توجه کنند.صد بار اگر دشمن حمله کند #اصلاح_طلبان #تدبیری باز #مذاکره می کنند و دستاورد #میدان و #خیابان را به حراج می گذارند.
@smfrznh18 June 2026Replying toیه فرصت پیدا کرده بودم تو شهر خودمون جلوی استانداری مطالبهگری کنیم اما از دستش دادم و نرفتم..الان چندروزه با خودم درگیرم و به درودیوار میزنم که کاش میتونستم منم پیش خواهران شهدا باشم.خفه میشم از بغض. از عذاب وجدان. فقط اونجا میتونم اروم بگیرم. دعا کنید برام خدا ببخشه کوتاهیامو.. دستم باز شه..
@rezaee6718 June 2026Replying to✔️بهخدا اینها جگرسوختهاند؛آهشان بدجوری گیراست؛از سینهشان نفرین به آسمان برود، تأثیر استجابتش، میتواند خفت و مصیبتِ دنیا و آخرت را به جان خودتان و خانوادهتان بیندازد.⚫️ با این مخدرات، با احترام گفتگو کنید؛شما که زبان مذاکره را خوب بلدید و دلتان از گریهی وندیشرمن شرحهشرحه میشود
@Nashermanshour18 June 2026
@Enkarevagheiyatnabehaghighatast18 June 2026Replying toبِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ#حسینیه_ی_قلمبا کاروان نور#منزلگاه مقامات هستیازمجموعه: #محرم_امر_محال_ماندنبه قلم: فتحعلی علوی سوق#مکه: وداع با قبلهٔ صورت ترک خانهٔ امن خود، آغاز #حج_اکبر #احرام از هرچه غیر اوست، #طواف بیخویشتنShow this thread
@user16875514357318 June 2026Replying to andhttps://virasty.com/Ghalibaf/1781730459034001940جرأت داری بیا بین این مادران شهید ،کذاب دیکتاتور📍در این مدت در میادین در میان مردم عزیز حضور داشتم و در کنار شما بودم، هرچند بسیاری از شما مرا نشناختید🔖رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی تلویزیونی با مردم:📌از رهبر معظم انقلاب تشکر میکنم که در این مسیر ما را هدایت و رهبری کردند؛ هر جا لازم بود تذکر دادند و هر کجا نیاز به حمایت بود، پشتیبا…Show more7 MB
@Mojahedun18 June 2026Replying toمتاسفانه بعضی آگاهان خانواده های شهدای عزیز را رو به سمت ناآگاهی بردند و اینطور سو استفاده می کنند.
@user16813052705718 June 2026Replying toمنظورتان همین افراداست که سران نظام رامتهم به جاسوسی می کنند12 MB
@user17062479754418 June 2026اینا رو مجدد قادرهای حکومت جمع میکننکدوم خانواده شهید ، کدوم کشکگذشت اونموقعی که حرمت داشتن ،احترام میشدن ، الان همین خوانواده ها سوراخ سمبه ها و موانع پیشرفت خیل عظیم مسولان و منتخبان هستندندید جوادی چی گفت در لوزان ، زنان جامع ما آزاد آزاد و حاکمیت کاری نداره !!عزیزم این ها رو جمع میکنند
@user17062479754418 June 2026Replying toروزی بود حرف خانواده شهید حرمت داشت ، الان نه دیگهروزی که پدروفرزندان خودشون فرستادن برای اسلام و ایران ، باور قلبی به ایجاد ایران اسلامی و قرآنی بودمنتها این شهیدان ، شدن پله های پیشرفت و ترقی فقط !الان نتیجه اون خاکریزها و ایستاده در غبارها کو ، جامعه عریان اختلاس زدوبند کودتا عدم قصاص