1 June 2026
ساحات، فقط #لبنان نیست؛لبنان، فقط بیروت نیست؛بیروت، فقط ضاحیه نیست.بنت جبیل با خاک یکسان شده ونبطیه و صور و .. زیر آتش و چکمه دشمن است؛ و ما هنوز منتظر نقض #آتش‌بس هستیم! مبادا به توافق خیالی و مذاکرات بی حاصل، خدشه‌ای وارد شود!
Profile picture of ‌ابوهادی‌
@Abouhadi2 June 2026
Replying to
مسئولیت حزب الله با شیخ نعیم است، و همگی باید به تدبیر شیخ نعیم اعتماد کنیم
Profile picture of ‌ع_ع‌
@Ain_Ain2 June 2026
Replying to and
چقدر نفهمی
Profile picture of ‌ابوهادی‌
@Abouhadi2 June 2026
Replying to and
نظرت در امورد امام خمینی چیه؟فنون جنگ را ارتش دارد آن هم ردۀ اوّل ارتش، نه همه. اگر یک روز پیشروی می‌شود، یک روز عقب‌نشینی می‌شود. نباید این را در مجلس یا در بازار یا در نطق‌ها طرح بکنند که چرا این طور شد.شما مطلع نیستید از کیفیت جنگ
Profile picture of ‌ع_ع‌
@Ain_Ain2 June 2026
Replying to and
با این جواب درصد نفهمی رو بالاتر بردی🤦‍♂️مثل کسانی که قرآن رو با خواست قلبی خودشون تفسیر میکنن تا کارهای غلطشون رو توجیه کنن. چی رو با چی مقایسه میکنی؟ مثل اینکه بگی غزه هم به حماس مربوط میشه خودشون می دونن چکار کنن. مردک لبنان هم باید همینو میگفت دیگه خودشو پاسوز ایران نمیکرد؟
Profile picture of ‌ابوهادی‌
@Abouhadi2 June 2026
Replying to and
تفاوت نگاه من و شما اینهاولا. حزب الله به خاطر آرمانش می جنگد. درست مثل ماثانیا. آخرین سخنرانی شیخ نعیم را بخوانید. شیخ نمی فهمد؟ثالثا. تقسیم کارهای نظامی بر اساس تحلیل ها و احساسات ما نیستبه این فکر کنید، چرا بیروت شد خط قرمز؟
Profile picture of ‌ع_ع‌
@Ain_Ain2 June 2026
Replying to and
چقدر شبیه قالیباف ماستمالی میکنیمعمولا تفکرات انحرافی مثل تو از دو حالت خالی نیستیا جاهلانه استیا عامدانهکه حالت عامدانه در ایران بیشتر بخاطر سرسپردگی به شخص خاص و توجیه گندکاری های اوست
دبیرکل حزب‌الله: از ایران سپاسگزاریم که با وجود چالش‌های بزرگ خود، به ما برای بازپس‌گیری سرزمین و حق‌مان در مواجهه با تجاوزات اسرائیل و آمریکا کمک می‌کند.شیخ نعیم هم قالیبافیه؟
17:25 - 4 June 2026

35 Views


1 Reply

Profile picture of ‌ع_ع‌
@Ain_Ain4 June 2026
Replying to and
واقعا خودتو به سادگی زدی یا خیلی نادانیبیچاره با مطالبه مردم و خواست عموم مردم بعثت یافته و با تشر نیروهای نظامی اسرائیل حرامی یه مقدار از حملاتشو کم کرداگه به قالیباف بود که باید همچنان شاهد پیش روی اسرائیل به لبنان م کشتار بیشتر مردم می بودیم و توئیت زدن دکتر خلبان