ترامپ و نتانیاهو با خود میگویند ما امام و رهبر اینها را و فرماندهان ارشد، دانشمندان، دانشآموزان و مردم آنها را در روز روشن ترور کردیمو تجهیزات و زیر ساختهایشان را زدیم و اینها هنوز ژستِ «صلح در سایه احترام متقابل» میگیرند.واقعاً با این خوشخیالی مسؤولان ما،چرا نباید دوباره به ایران حمله کنند؟
16:00 - 18 June 2026