اسم کاروان مذاکره شون رو گذاشتن شهدای میناب ۱۶۸بعد رفتن با قاتلین‌شون مذاکره کنند!!!همون‌طور که پیام می‌دن که رهبر عزیز! بله چشم! پیامتان را عمل می‌کنیمبعد در حالی که لبنان تحت اشغاله، می‌رن مذاکره!!!!اسم این رو چی میشه گذاشت!؟آیا غیرت و شرف اجازه می‌دهد!؟انسان چقدر رذل است!؟#گدایان_مذاکره
08:42 - 31 خرداد 1405

70 Views