جریان نفاق داره از لاک نفاق خود بیرون میاد و تبدیل به یک جریان خائن و خشن واقعی میشه‼️📛عصبانیت این جریان با:🔻پایین کشیدن پلاکاردها🔻سانسور رهبر شهید و بیانیه رهبر جدید🔻بستن کانالهای انقلابی🔻دادگاهی کردن ولایتمداران🔻دروغ هماهنگی، پذیرش مفاد آتسبس، پذیرش مفاد تفاهمنامه#ادامه_در_پست_بعدی