3d
جریان نفاق داره از لاک نفاق خود بیرون میاد و تبدیل به یک جریان خائن و خشن واقعی میشه‼️📛عصبانیت این جریان با:🔻پایین کشیدن پلاکاردها🔻سانسور رهبر شهید و بیانیه رهبر جدید🔻بستن کانالهای انقلابی🔻دادگاهی کردن ولایتمداران🔻دروغ هماهنگی، پذیرش مفاد آتس‌بس، پذیرش مفاد تفاهمنامه#ادامه_در_پست_بعدی
🔻ادامه مذاکرات ذلت علی‌رغم عدم تعهد دشمن🔻تعطیلی برنامه ثریا🔻و اکنون اخراج مدیر شبکه خبر🔻 پیشنهاد دادگاهی کردن نبویان به علت افشاگری‌ها🔻 تخریب امام و رهبرمان بخاطر رسواسازی جریان نفوذ📛 این جریان نفاق عصبانیست و جهت تمام کردن کار فتنه اساسی و کودتا عجله دارد‼️پس کاملا هوشیار باشید و آگاه!
09:12 - 22 June 2026

73 Views