پزشکیان در کلامی نسنجیده بر سر نیروهای مسلح کشور منت گذاشت:اگر ما (دولت) از آنها پشتیبانی نمیکردیم نمیتوانستند بجنگند!آقای پزشکیان!با آمریکا مذاکره کردید تا جنگ نشود!جنگ شد و رهبر مملکت هم‌ شهید شد!مگر راهی جز تقویت نیروهای مسلح بودکه حالا منتش را بر سر مردم و نظامی‌ها میگذارید؟😳🔺وای برتو
8 MB
09:17 - 22 June 2026

1 Reactions
63 Views