ترکیه هم مثل ما عضو کنوانسیون حقوق دریاها نیستولی از تمام تنگههای بینالمللی که بر آنها اشراف دارد عوارض میگیرداخیرا عوارض را دو نیم درصد گران کرده استهر کشوری که به تنگههای مختلف دسترسی دارد با همین قوانین موجود از آن عوارض میگیرد.مسئولین ما چقدر بیکفایتند که برای این هم مذاکره میکنند!؟
11:13 - 22 June 2026