محض تسلی قلبحضرت بقیةالله روحی فداهلطفا امروز صدقه بگذارید کنار...- آجرکالله یا صاحبالعصروالزمان
iri@Adib673120h
@Adib673121hپیراهنتو مادرت از عرش تکون میده، بوی خاک و خون میده.........السلام علی الشیب الخضیب.............سلام بر #حسین و یاران باوفایش.......لحظات آخر برادر زینب است،خیمه در آتش است،دختران ترسیده اند،…Show moreنماهنگ | کربلایی حسین ستوده🕊 #روز_شمار_محرم روز دهم یعنی روز عاشورا، تعداد اصحاب امامحسین(ع)، به سی و دو سواره وچهـل پیاده رسیده بود. امـام(ع)،زهیر بن قین را در سمت راست وحبیب بن مظاهر را در سمت چپِسپـاه قرار دادند؛ پرچـم هم که بهدست حضرت عباس(ع) بود.…Show more
و نکته بعدی ؛ فرمودید مردم، دراینجا، لازم می دانم جمله تان را کمی ویرایش کنم:«علی الاصول» رضایت مردم ایران در رضایت ولی جامعه شان است و بس، این مهم است...از طرف مردم مبعوثجناب مداح!این پیام، بوی ولی ناشناسی و امام ناشناسی می دهد!گویا در اینهمه سال روضه خوانی و مدیحه سرایی اهل البیت، #امامشناسی را نیاموخته یا درک نکرده اید، توصیه می شود امشب با دقت بیشتری درمورد علت و نحوه یشهادت و سیره سردار سپاه اباعبدالله مطالعه داشته باشید، مطیع ولی زمانه، می شود عباس...فتأمل!
جناب مداح!این پیام، بوی ولی ناشناسی و امام ناشناسی می دهد!گویا در اینهمه سال روضه خوانی و مدیحه سرایی اهل البیت، #امامشناسی را نیاموخته یا درک نکرده اید، توصیه می شود امشب با دقت بیشتری درمورد علت و نحوه یشهادت و سیره سردار سپاه اباعبدالله مطالعه داشته باشید، مطیع ولی زمانه، می شود عباس...فتأمل!
الحمدلله دیگر نمیشود هم گفت با رهبری هماهنگه ...برای همیشه مُرد، انداختن گندکاری ها بر دوش رهبری.✍🏻سیدحسینمیرعمادی
🔴 حذف #نظر_سنجی ۳۰۰ هزار نفری تابناک!️بعد از مخالفت ۸۴ درصدی شرکت کنندگان با مذاکرات، صفحه نظر سنجی از دسترس خارج شد!درسته که نظر سنجی حذف شد ولی عیار نظر مردم مشخص شد، اگر حرف و رای مردم ملاک هست، مردم مخالف هستند، والسلام✍ چریک انقلابیبرید تابناک رأی بدید فردا نیان بگن همه مردم ایران موافقنتو کانالای اصلاحطلبا فرستادن گفتن برید رأی موافق بدید فردا بگیم مردم همه موافقن، یه سری معدود تندرو هستن میگن توافق به ضرره. اینجا کلیک کنید رأی بدید 👇https://www.tabnak.ir/fa/polls/archivewww.tabnak.irآرشیو نظرسنجی
حقیقت همیشه تابناک است|پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان|اخبار سیاسی اخبار فرهنگی اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی در سایت تابناک
🔻عارف: برنامۀ دولت حمایت از بورس استنظرمردم: نه،مرسی!!قبلا، باباتون حسن کلید، حمایت از بورس رو عالی معنا کرده.
دیپلم-مات های ایران، فقط کت و شلوار پوشیدن اش را می دانند و الا که در همه این ماه و هفته ها و بلکه، سال ها، اقلاً باید در سخن گفتن چیزی یاد میگرفتند...که در مقابل دشمن، رجزخوانی کنند، نه دکلمه خوانی های پوچ و بی ثمر...نکته بعدی، مذاکره ای که از پیش، ولی خدا، فرموده است، که چیست، رفتن نداشت.والسلامجیدی ونس:ایرانیها تهدید کردند که جلسه را ترک خواهند کرد، یا حداقل در شبکههای اجتماعی تهدیداتی مبنی بر ترک جلسه مطرح شد؛ اما آنها جلسه را ترک نکردند🙂🙂🙂🙂پ.ن: تهِ هنرِ دیپلمات های متاسفانه ایرانی....
جیدی ونس:ایرانیها تهدید کردند که جلسه را ترک خواهند کرد، یا حداقل در شبکههای اجتماعی تهدیداتی مبنی بر ترک جلسه مطرح شد؛ اما آنها جلسه را ترک نکردند🙂🙂🙂🙂پ.ن: تهِ هنرِ دیپلمات های متاسفانه ایرانی....
مرحوم آیت الله حائری شیرازی:تحقیرش کن▪️مگر نمی خواهی آمریکا را به خواسته خودت قانع کنی و حرفت را به کرسی بنشانی؟ راهش این است که تحقیرش کنی! اگر تکریمش کردی دو قورت و نیمش باقیست و از تو طلبکار می شود.
حاج آقا هارداسان.....#رئیسیحتما فرق میکند چه کسی رئیسجمهور باشد!بالاخره در دولت آقای پزشکیان کشور دوبار مورد تهاجم قرار گرفت، حتما فرق میکند چه کسی رئیس جمهور باشد/ وقتی اظهار ضعف کردی، وقتی دستهایت را بردی بالا، وقتی گفتی اسلحه را زمین میگذارم، حتما مورد تهاجم میشوی پس حتما فرق میکند چه کسی رئیس جمهور باشد./طبق آماره…Show more
در حالی که گروسی هم به جمع مذاکره کنندگان در ژنو حاضر شده تا درباره محدودیت های هسته ای ایران مذاکره کند، وزیر امور خارجه پاکستان با تایید آغاز مذاکرات هسته ای به الحدث گفت : آمریکا درخواست انتقال ذخایر هستهای ایران را مطرح کرد و ما به راهحلی برای «کاهش غنیسازی» رسیدیم.پ.ن:خداقوت!
🔺پزشکیان: اگر تورم ادامه پیدا کند و به تورم سهرقمی تبدیل شود، آیا جامعه توان تحمل چنین وضعیتی را خواهد داشت!؟🔻اول که تهدید به استعفا، حالا هم که تهدید به گروگان گرفتن اقتصاد مردم مبعوث!چه کشید علی و چه می کشد مجتبی از دست شما.
لبنان، برادر مومن ماست.لبنان را پیش پای اپستینی ها ذبح نکنید.#مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_آمریکا#مذاکرهکانال ۱۳ رژیم اسرائیل، به نقل از یک منبع دیپلماتیک: پیام آمریکا، درخواستی از ما مبنی بر عدم تشدید تنشها در لبنان است تا زمینه برای مذاکرات سوئیس فراهم شود.پ ن : اعتراف تکراری...درخواست توقف حملات، صرفا بخاطر زمینه سازی برای انجام مذاکرات و نه تعهد به شروط آن... .
اورانیوم ها، جزئی از خاک ماست.معامله بر سر اورانیوم ها، معامله ی ذلیلانه تری از شوهر دادن بحرین و امثالهم است.چه می دهید تا چه تحویل بگیرید؟🔷ونس جنایتکار: مذاکرات با ایران در سوئیس دو روز طول خواهد کشید / امیدوارم در مسأله هستهای پیشرفت کنیم.پ ن ادمین : مگر رهبری تذکر ندادند در مورد مسئله هسته ایی؟
شرمنده،شایدبه مزاق برخیخوشنیاید،اما،آقای پزشکیان،اگر دوباره در اثنای تسلسل مذاکرات بی حاصل و خسارت بارتان به کشور حمله شود و زبان تان لال،فرماندهان و بالاتر،خدایی ناکرده،رهبرِجان مان به شهادت برسد،آنوقت،همان که آن #مداح گفت،ما می مانیم و تو ولبه ی تیغ!پ.ن:باقی شعام هم این پیام را به خود بگیرند.🔷ونس جنایتکار: مذاکرات با ایران در سوئیس دو روز طول خواهد کشید / امیدوارم در مسأله هستهای پیشرفت کنیم.پ ن ادمین : مگر رهبری تذکر ندادند در مورد مسئله هسته ایی؟
این پیام رو صحت سنجی کنید!ظاهرا،امروز،دقیقاًبلافاصله بعداز انتشار خبر بسته شدن #تنگههرمز،هردو ساعت،تعدادی از منطقه های #تبریز،بدون اطلاع رسانی قبلی قطع شده،تا ده شب هم ادامه داشته؛و نکته جالب؛دستورقطعی از #تهران بوده!محض اطلاع #کودتاچیان،تبریز رو #غزه هم بکنید،ماازمواضعمون عقب نمینشینیم.#نفاق