میگما زدن یه دکمه برای یه ری اکشن اونقدر سخته؟چرا برای هم ری اکشن نزنیم؟چرا کامنت نزاریم برای هم؟حتی یه کامنت خالی حتی یه لینک از ویراستت می‌تونه خوشحالم کنه.
19:49 - 27 April 2026



2 Replies

@user17722827528427 April 2026
Replying to
کامنت خالی