27 April 2026
میگما زدن یه دکمه برای یه ری اکشن اونقدر سخته؟چرا برای هم ری اکشن نزنیم؟چرا کامنت نزاریم برای هم؟حتی یه کامنت خالی حتی یه لینک از ویراستت می‌تونه خوشحالم کنه.
کامنت خالی
23:18 - 27 April 2026

1 Reactions
25 Views