1d
الان اينجوريه ك خيليا فك ميكنن چون nشب كف خيابون بودن سوادِ سياسي_نظامي شون تكميل شده اس !!!
از جمله اقدامات لازم و خداپسندانه که از دست خیلیا برمیاد ولی خب کمی غیرت لازمه تا شاید دل از دیپلماسی معیوب بکنن و به وظیفه اصلی خودشون برسن.تشکر
17:50 - 23 June 2026

1 Reactions
138 Views