مطلقا هیچ راهی جز جنگ نیست تا اخرش هم باید رفت و از این بلاتکلیفی در اومد تمام طولانی شدن این نه جنگ نه صلح هم به ضررخودمونه همین امشب باید ایران شروع کنه
@Rahgozar140417 May 2026مطلقا هیچ راهی جز جنگ نیست تا اخرش هم باید رفت و از این بلاتکلیفی در اومد تمام طولانی شدن این نه جنگ نه صلح هم به ضررخودمونه همین امشب باید ایران شروع کنه
@user17738477815817 May 2026Replying toتفکر حاکم بر دولت فقط مذاکراته و اگر مذاکرات نشد با گران سازی نظام مجبور خواهد کرد که بع مذاکرات از سر ضعف شدید تن داده شود
@Kh_Hnrmd17 May 2026Replying toبه گفته عراقچی رفتن مذاکره که مردم بعد ها نگن اگه مذاکره میکردن جنگ نمیشد یا اوضاع بهتر میشد حالا که دیگه به همه ثابت شده مذاکره هیچ سودی برای ملت نداره که ضرر هم داره چرا هنوز دنبال مذاکره ان؟؟؟
@Mohamad_d17 May 2026Replying toتسلیم طلبان مذاکره میکنند تا ارتباطشان قطع نشود (فقط)ودر این میان اگر دشمن برای وصل بودن این ارتباط باحی را طلب کند اگر بتوانند مانند برجام درخفا حتما دو دستی تقدیم خواهند کرد مذاکرات در واقع بین دولتها صورت نمیگیرد مذاکره بین کسانی است که منافع شخصیشان درخطر است با دشمن کل ایران
@saremi_mr17 May 2026Replying toمذاکره میکنند:-جناح لیبرال-غربگرای حاکم(اصلاحات-اصولی)ابدا نمیخواهد باب مذاکره بسته/معیوب شود-این شروط نشان این نیست که مذاکرهچی ایران با شروط آمریکا، خاصه غنیسازی-ذخیرهاورانیوم-عادی/بازکردنتنگه مخالفت جدی دارد!-ایران اینهارا جهت فتح باب توافق بقیه موارد گفته!پله اول جهت رسیدن به نظر آمریکا
@JH135917 May 2026Replying toآخه هیچ آدم عاقلی البته رهبر شهید زیاد گفتند مذاکره باآمریکا عاقلانه نیست ولی بیشرفان اصلاحات وطن فروشان خائنین بگه آقای رئیس جمهور بی کفایت قاتل فرماندهان و سرداران و امام شهید همه کارهای عقب مونده کشور رو انجام دادی فقط مونده بود که به ارباب سگت روحانی و خاتمی و ظریف دم تکون بدی بری برای مذاکره