🚨" وقتی هیچ نقطه مشترکی وجود ندارد، چرا هنوز از «مذاکره» صحبت میشود؟"جزئیات منتشرشده از شروط دو طرف نشان میدهد فاصله مطالبات بسیار عمیق است؛ از یک سو شروطی مثل عدم پرداخت غرامت، انتقال بخشی از اورانیوم و محدود شدن فعالیت هستهای مطرح شده، و از سوی دیگر شروطی مانند رفع تحریمها، آزادسازی داراییه…Show more
آیا ادامه مذاکره میتواند به نتیجه برسد؟
104 votes • The poll has been ended
Nobody can see participants
