حتی اگر کمی این داغ در دل ما سرد شود ننگ ماست .ما هیچگاه لطف صاحبان کرم را فراموش نمی کنیمگوییم به هر انجمنی یاد غبای گِلی ات را.زنهار که از یاد رود عطر تن گلهاشمع سحر ی از غم پروانه بریزد سر تا به قدم اشک براین شعله غمها(بهلول)که آواز کند در صحنه عالم روشن شود از یاد تو این محفل جانها