آقای محمد صادق الحسینی!تو که ۳۴ سالگی بدون تجربه مدیر هولدینگ یک و نیم میلیارد دلاری بهشهر شدی نون بازویت را خوردی؟ یا نون حلال پدرت حسن الحسینی نماینده اراک در مجلس و یار غار اسحاق جهانگیری را؟ راستی به مخاطب بگو پرونده مالیت چه بود که بعد از ۳ ماه از بهشهر با اردنگ اخراج شدی؟