خوب گفتی بهش اقای علیزاده ،این ها یکمشت دلالن ک فقط فکر خودشون و دلالها هستن ن مردم
@vahidarg8 April 2023Replying toخوب گفتی بهش اقای علیزاده ،این ها یکمشت دلالن ک فقط فکر خودشون و دلالها هستن ن مردم
@vahidarg8 April 2023Replying toاقای صادق الحسینی پ پول نفت و معادن مردم کجاست !!چرا مردم هر روز فقیر تر میشن؟! نفت مردم افتاده دست پتروشیمی ها و فولادی های رانت باز ک شما ازشون دفاع میکنی
@Ahmady3906408 April 2023Replying toدمت گرم با این جوابت ! چقدر باید وقیح باشه که راه کثیفی که خودش رفته،به بقیه نسبت بده. پول حروم چه ها که نمیکنه.
@Ahoora13778 April 2023Replying toآقای علیزاده این آقا خودش هم میدونه حرفهایی که میزنه اشتباه هستن، اما چون باعث میشه که امثال شما و آقای جبرائیلی و آقای قلیزاده و عقلای دیگه تحویلش بگیرن، بازهم تکرار میکنهبهترین کار اینه که محلش نذارید
@user1674119586198 April 2023Replying toتوانایی از اینها باید یادگرفت این توانایها مخصوص فرزندان سیاسها بقیه مردم ندارندکاری به علیزاده ندارم ولی خوبه این اقا پسر از باباش بپرسه قبل نماینده بودن چه جایگاهی داشته وکجا بوده
@HOSEIN_AM10 April 2023Replying toبه نظر من کمترین ، بهتر نیست یه مناظره اقتصادی تو برنامتون بگذارین و از مخالفان و موافقان دعوت کنید که حرفاشونو بزنن .آخه با بحث کردن این مدلی غیر از افزایش اختلافو تفرقه چیزی حل نمیشه .والا همه ما ایرانی هستیم و از توانمند شدن مردم کشورمون کسی ناراحت نمیشه .اگر میشه ایرانی نیست ،اجنبیه🤔