میگن تو بهشت یه سری فرشته ها صبح به صبح میرن تو صف وایمیسن، نون سنگک میگیرن میدن به حاج خانوم. اونام دیگه هی نمیگن پاشو برو نون بگیر. فقط میگن آقا بیا غذا یخ کرد#نه_به_صف_نونوایی
16 July 2023میگن تو بهشت یه سری فرشته ها صبح به صبح میرن تو صف وایمیسن، نون سنگک میگیرن میدن به حاج خانوم. اونام دیگه هی نمیگن پاشو برو نون بگیر. فقط میگن آقا بیا غذا یخ کرد#نه_به_صف_نونوایی
@m_doraki16 July 2023Replying toشما رو بایستی توی اهوازبفرستن نون بگیرید تا دیگه توی شهر خودتون اتش به اختیار برید نون بخرید.