16 July 2023
میگن تو بهشت یه سری فرشته ها صبح به صبح میرن تو صف وایمیسن، نون سنگک میگیرن میدن به حاج خانوم. اونام دیگه هی نمیگن پاشو برو نون بگیر. فقط میگن آقا بیا غذا یخ کرد#نه_به_صف_نونوایی
Profile picture of ‌مرضیه دورکی‌
@m_doraki16 July 2023
Replying to
شما رو بایستی توی اهوازبفرستن نون بگیرید تا دیگه توی شهر خودتون اتش به اختیار برید نون بخرید.
Profile picture of ‌حسین عباسی‌فر‌
@ABBASIFAR16 July 2023
Replying to
من مشکلم با گرما نیست. با صفه. صفففففففففففففففففففففف
چرا خودتون نون نمیپزید؟شما که خیلی به اقتصاد مقاومتی و اقتصاد فرهنگی و امثالهم اعتقاد دارید
15:39 - 16 July 2023

60 Views


1 Reply