محمود عکاشه
@Akasheh_5721
صلح تحمیلی بسیار ننگ آورتر، خفت بارتر و خطرناک تر از جنگ تحمیلی است. دنیا بداند ما آمریکا را زیر پا می گذاریم.
07:43 - 22 June 2025
80
Views
Replying to
@Akasheh_5721
1
Reply
Oldest
بتمن تهمتن:)
@Yahoseinnnn
22 June 2025
Replying to
@Akasheh_5721
انشالله...
0
0
0
33