من که میدونم ترامپ داره وقت میخره که دوباره حمله کنه ولی نمیتونم ثابت کنم
#خارجازکادرجدا این دکترا که Drمیزارن کنار اسمشون اگه نزارن پلتفرم بهشون اکانت نمیده؟!یا باید حتما بزارن؟
ناگهان باز دلم یاد تو افتادو شکست..عمقِ خاطرات ما بیشتر از ایناست...ما حتی با دیدن غیرتِ بیرانوند سر دروازۀ فوتبال هم یاد تو میوفتیم :)دیدید کسایی که خیلی با آقا در تعامل و نزدیك بودن یه حرف مشترکی رو خیلی میزنن؟میگن ما همهمون تازه چندسال بعد میفهمیم کی رو از دست دادیم... تازه اولشه!💔#رهبر_شهید1 MB
++از یه جایی بهبعد هیچ آدم بدی رو اونقدر جدی نمیگیری که تنفرت فوران بکنه یا کینه شتری به دل بگیری. فقط دلت واسش میسوزه یا برای نحوهی نادرست بزرگ شدنش تاسف میخوری. بعد تا جاییکه میتونی ازش دور میشی و به زندگیت ادامه میدی.
..+اَلسَّلامُ عَلَى الْجُيُوبِ الْمُضَرَّجاتِسلام بر گریبانهای پارهپارهای که خون از آنان جاری بود.زیارت ناحیه مقدسه#محرم27 MB
ای کاش قرص استامینیفون بودم تو یخچال در جای خشک و خنک نگهداریم میکردن"Are you okay? No, I'm just missing winter."
حسرت دیدنت هم مثل حسرت کربلا به دلم موند..