20 June 2025
علاوه بر دشمنان خارجی و اشد مجازات برای خائنین داخلی.باید اشد برخورد با افرادی که توی این شرایط #احتکار میکنن،کرایه های تاکسی و اتوبوس رو بالا بردن و باعث ایجاد جو منفی روانی توی جامعه میشن هم صورت بگیره.من خودم به شخصه به چنین افرادی توی کشور به عنوان هموطن نیاز ندارم.
نصف بیشترشون با فیش حقوقی و سند آزاد و بعد عفو می‌خورند تا برای اغتشاش بعدی آماده بشند
21:40 - 20 June 2025

175 Views