علاوه بر دشمنان خارجی و اشد مجازات برای خائنین داخلی.باید اشد برخورد با افرادی که توی این شرایط #احتکار میکنن،کرایه های تاکسی و اتوبوس رو بالا بردن و باعث ایجاد جو منفی روانی توی جامعه میشن هم صورت بگیره.من خودم به شخصه به چنین افرادی توی کشور به عنوان هموطن نیاز ندارم.
20:01 - 20 June 2025



23 Replies

Profile picture of ‌علی محرابی‌
@Mejmar20 June 2025
Replying to
🔴 آقای شورای عالی امنیت ملی؛نمی‌خواهم در طلیعه پیروزی، فضای نگرانی ایجاد کنماما شرایط کمی مشکوک استما تقریبا به همه گزینه های صهیونِ قاتل، فکر کردیم، اما شاید یک گزینه از دستمان در رفته باشدورود اینهمه تسلیحات و مزدور، زمان خواهی و دستور تخلیه ترامپبوی نقشه کودتا می‌دهد…Show more

Profile picture of ‌roya f‌
@roya_f13520 June 2025
Replying to
اینا که تو این شرایط مراعات حال مردم رو‌ نمیکنن چیزی از خائن کم ندارن ،کمک به اسرائیل کردن در واقع برا بهم ریختن اوضاع داخلی به نوعی

@Mehryar197820 June 2025
Replying to
به نظرم این کار را به قانون بسپاریم بهتره. ولی در کل فرمایشتون درسته

Profile picture of ‌وحید‌
@Iransoltan20 June 2025
Replying to
احسنت باید برخورد بشه بااین کاسبان جنگ

Profile picture of ‌محمدرضا امامی‌
@Aleni20 June 2025
Replying to
نصف بیشترشون با فیش حقوقی و سند آزاد و بعد عفو می‌خورند تا برای اغتشاش بعدی آماده بشند

@User11223320 June 2025
Replying to
محله ی ما کل مغازه دارا برنج ایرانی رو احتکار کردن تا با قیمت زیادتر بفروشنبه زور و منت کیلویی ۳۰۰ تومن می فروشن!روغن سرخ کردنی ۱۰۰ تومنی رو ۱۸۰ تومن می فروشن

@ysn01001120 June 2025
Replying to
جنگ اکبر، جنگ با ارازل و وطن فروشان داخلیه

Profile picture of ‌ایران من .‌
@my_iran120 June 2025
Replying to
پنجشنبه در بازار میوه گوجه فرنگی اول صبح ۲۵بفروش رسیدساعت ۹خودم ۳۵خریدم در همان لحظه یکنفر از فروشندهای دیگر آمد به فروشنده گفت۵۰ بفروش بگو بخاطر شرایط جنگی!بعد از خرید من گوجه را ۵۰ قیمت زد! اگر قانون بودو اون شخص تحریک کننده در همان محل شلاق میخورد یقینا قیمت دوبرابر نمی شد و هر دم بالا نمی رفت

Profile picture of ‌Ferferi🪐‌
@Ferferi_200821 June 2025
Replying to
دقیقاهمینطوره

Profile picture of ‌MOHAMMAD ZANGANEH‌
@lmohammadl193621 June 2025
Replying to
حرف حق❤️

Profile picture of ‌کرمی‌
@Biology_lover21 June 2025
Replying to
کثیف تر از اینا دیگه نداریم . والا هرچقدر مامانم اینا گفتن دوتا کیسه برنج بخرید ، من قبول نکردم . گفتم اگر ایم مردم گشنگی کشیدن منم مثل بقیه . حالا فکر کن تو این شرایط ارزاق رو تو انبارای بزرگ دپو کنن . چه نونی می خورن اینا؟

Profile picture of ‌ح.مسکین‌
@hamim5921 June 2025
Replying to
خداییش چه چاره ای میتونیم خودمان بکنیم؟

Profile picture of ‌علی اکبر خدابخشی‌
@Khudabakhshi6021 June 2025
Replying to
به قول پیروانی سرمربی اسبق فجر سپاسیگر حکم کنند که مست گیرنددر شهر هر آنکه هست گیرند

Profile picture of ‌کاربر ویراستی‌
@Karbar_virasty31321 June 2025
Replying to
هرکس در هر مسئولیتی که باشه کارش رو به نحو احسنت انجام بده اینجوری نمیشه شرایط جنگه باید متحد باشیم ولی دلیل نمیشه بی کفایتی دولت به ما فشار بیاره و هیچی نگیم

Profile picture of ‌رقیه فتحی‌
@user17430092944921 June 2025
Replying to
روغن همه روغن ها رو قایم کردن تو فرش گاه ها

Profile picture of ‌صادق فعله گری‌
@user17503477634721 June 2025
Replying to
درود به اون شرفت

Profile picture of ‌💕بانو ملکا💕 شیرانی‌
@Maleka_shirani21 June 2025
Replying to
واقعا ودرود برشما توی همه شهرها کما بیش دیده میشه واین اوج بی اخلاقی و غیر انسانی بودنه مگه چه اتفاقی رخ داده که اینطور داریم بررگرده هم سوار میشیم نکنید اینکارو ولله بالله تالله اخروعاقبت نداره هر چقدر که به اسم بدست بیاری غنیمت از خودی حرامه

Profile picture of ‌جانا‌
@TIOOIT21 June 2025
Replying to
پول مفت داری هی میدی شتاب دهنده 😂

@user16826099285721 June 2025
Replying to
واستا تا برخورد بشه

Profile picture of ‌نبیn²‌
@Nabi_hastam21 June 2025
Replying to
متاسفانه اره بعضیا انگار سرخود گران کردن به برنامه سلام صبح به خیر هم مردم پیامک فرستاده بودن که اعلام کنه مجری😕