5d
مثلی لا یبایع مثل یزید بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم دو جمله از رهبر شهید مان و رهبر عزیزمان که در مورد مذاکرات به صراحت بیان شده است .آقایان مذاکره کننده فردا ادعای ولایمتداری نداشته باشید شماها عملا کلام دو نائب امام را زیر پا گذاشتید این در اذهان مردم باقی خواهند ماند .در اولین مذاکره در…Show more
Profile picture of ‌Morshedlou Morshedlou‌
خدا عقلت بده
درینجا به کسیکه حق میگه توهین کردیهم جواب شنیدی و هم دیسلایک ( عدم تایید دیگران) رو اتخاذ کردیبعد انتظار داری کمتر از گل نشنویشترسواری دولا دولا نمیشه
15:36 - 22 June 2026

64 Views


3 Replies

Profile picture of ‌Morshedlou Morshedlou‌
من مخالف جنگم.چون وضعیت را دارم میبینم. پدر مردم در آمده از گرانی ها.

Profile picture of ‌Morshedlou Morshedlou‌
هنوز مذاکرات ادامه دار هست و خیلی چیزها تکلیفش مشخص نیست بعضی ها شروع کردم به فحاشی به تیم مذاکره کننده. بگذارند بیایند تا ببینیم چه میشود بعد یک خاکی به سرمان خواهیم ریخت. من به دیس لایک اهمیت نمیدم. حتا اگر هزار تا باشه.

Profile picture of ‌Morshedlou Morshedlou‌
مدام میگند ما باید انتقام خون رهبری را بگیریم . بفرمایید بروید بگیرید. مگر به حرفه ؟ به عمله. آیا همه مردم تنگنای اقتصادی را به جان خواهند خرید بابت جنگ ؟ 40 روز جنگیدیم زدند مملکت را داغون کردند. چه قدر دیگه باید بجنگیم آن هم با این اوضاع خر تو خر اقتصادی؟ شما یک تایمی بده به من بابت جنگ.