خدا عقلت بده
Replying to andandخدا عقلت بده
Replying to andand۱) شما در جریان مذاکرات بودید؟۲) مذاکره چه ربطی به بیعت با یزید داره؟ ۳) نظر دیگر داشتن در مورد تفاهم چه ربطی به اساس مذاکره و آتش بس داره؟
Replying to andandمذاکره کنندگان ما واقعا دیپلمات هستنیعنی سواد و مدرک شون در حد دیپلمهبرا همین هیچی نمیفهمن و بلد نیستن
Replying to andandآقای رئیس جمهور،اولا؛ مذاکره سم است با ترامپ سمی مهلک است.ثانیا؛ حالا رفتید مذاکره حداقل پالس منفی ندید.ثالثا؛ با شرف باشید و محکم جلو تهدیدات ترامپ بایستید.رابعا؛ کشور را با مواضع ضعفتون به یک جنگ غافلگیر کننده دیگر نکشانید. (جنگ با آگاهی ضررشش کمتر از خواب در مذاکره است).شاید بنی صدری دیگر ..
Replying to andandدیپلم-مات های ایران، فقط کت و شلوار پوشیدن اش را می دانند و الا که در همه این ماه و هفته ها و بلکه، سال ها، اقلاً باید در سخن گفتن چیزی یاد میگرفتند...که در مقابل دشمن، رجزخوانی کنند، نه دکلمه خوانی های پوچ و بی ثمر...نکته بعدی، مذاکره ای که از پیش، ولی خدا، فرموده است، که چیست، رفتن نداشت.والسلام
Replying to andandمشکل عمده مسئولین ما نداشتن ولایت پذیریه،منشا همه مشکلات ایران همینه، مسئولین ما توی مدیریت کشور هم همین مدلی هستن ، بی عدالت و در سیاست خارجه هم ترسو ، بوی ایرانی نمیدن
Replying to andandآقای مصلحی کاملا درست گفتید
Replying to andandخون شهدا رو بازیچه منافع خودشون کردن و در عین حال به تمام ایران خیانت کردن!ملت برای این مذاکراتی ها نقش هیچ رو بازی میکنن.تماما سعی در گول زدن مردم برای بدست اوردن رضایت ارباب ترامپشون رو دارن متاسفانه.ننگ و لعنت ابدی بر این جماعت خائن
Replying to andandفعلا لیبرالها حاکمند و مفتخرند که اهل مذاکره هستند و متاسفانه طرفدارهم دارند امیدواریم مثل برجام نشود
Replying to andandنه ادعای ولایتمدارینه ادعای بصیرت!
@Hkarimi5dReplying to andandاگر روزی ابعاد کودتای دیماه فاش شود خواهید دید که چگونه به زیر میز میزنند
Replying to andandبسم الله الرّحمن الرّحیم 🛑 نظر دیگری داشتم....❗ حضرت آقا، ما از اول هم می دانستیم و فریب نخوردیم. آنقدر پیامتان دقیق و صریح و ساده و حکیمانه و شجاعانه بود که راه تفسیر و هر گونه سواستفاده را بست و همه حقایق را برای ملت مبعوث، بیش از پیش روشن نمود و غربگرایان را رسوا کرد.... 👇👇👇ادامهShow this thread
@Alives5dReplying to andand1) کی گفته تفاهمنامه پایان تخاصم (به شرط تأمین شروط برحق ایران و امضا) مصداق بیعته؟!!!2) معظمله میفرمایند «نظر دیگری داشتم ولی ... صادر نمودم». یعنی موضع حال ایشان بر صدور جواز با قید پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت است.
@Alives5dReplying to andand3) این عناد و لجبازی آدم رو یاد اینترنشنال میندازه که یه جمله امام شهید رحمهالله در سال 97 که «جنگ نخواهد شد و با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد» رو گرفتن و بعد جنگ 12 روزه میگفتن چی شد؟ هم مذاکره کردین و هم جنگ شد؟اونا از عنادشون منافع دارن؛ انشاءالله شما نداشته باشین.
Replying to andandکسانی که دیس لایک زدند امیدواریم که مزد بگیر وفاقیون نباشند یا از این وفاق منافقانه نان در خون شهدا نزنند و ...
Replying to andandShow this thread