مثلی لا یبایع مثل یزید بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم دو جمله از رهبر شهید مان و رهبر عزیزمان که در مورد مذاکرات به صراحت بیان شده است .آقایان مذاکره کننده فردا ادعای ولایمتداری نداشته باشید شماها عملا کلام دو نائب امام را زیر پا گذاشتید این در اذهان مردم باقی خواهند ماند .در اولین مذاکره در پاکستان منتقم و خونخواه قائد شهیدمان نبودید و با ترس شما دشمن فهمید که باید شروط جدید بگذارد و امتیاز بگیرد ،حتی مذاکره کردن هم بلد نیستید#ثبت_در_تاریخ ‎@Ghalibaf ‎@Pezeshkian_ir
07:40 - 22 June 2026



26 Replies

Profile picture of ‌Morshedlou Morshedlou‌
خدا عقلت بده

Profile picture of ‌سرباز ولی فقیه‌
۱) شما در جریان مذاکرات بودید؟۲) مذاکره چه ربطی به بیعت با یزید داره؟ ۳) نظر دیگر داشتن در مورد تفاهم چه ربطی به اساس مذاکره و آتش بس داره؟

Profile picture of ‌محمد زنگویی‌
احسنت بر شما

Profile picture of ‌وایکینگ ایرانی‌
مذاکره کنندگان ما واقعا دیپلمات هستنیعنی سوا‌د و مدرک شون در حد دیپلمهبرا همین هیچی نمیفهمن و بلد نیستن

Profile picture of ‌فرزند ایران‌
آقای رئیس جمهور،اولا؛ مذاکره سم است با ترامپ سمی مهلک است.ثانیا؛ حالا رفتید مذاکره حداقل پالس منفی ندید.ثالثا؛ با شرف باشید و محکم جلو تهدیدات ترامپ بایستید.رابعا؛ کشور را با مواضع ضعفتون به یک جنگ غافلگیر کننده دیگر نکشانید. (جنگ با آگاهی ضررشش کمتر از خواب در مذاکره است).شاید بنی صدری دیگر ..

Profile picture of ‌طلبه مجاهد‌
دیپلم-مات های ایران، فقط کت و شلوار پوشیدن اش را می دانند و الا که در همه این ماه و هفته ها و بلکه، سال ها، اقلاً باید در سخن گفتن چیزی یاد میگرفتند...که در مقابل دشمن، رجزخوانی کنند، نه دکلمه خوانی های پوچ و بی ثمر...نکته بعدی، مذاکره ای که از پیش، ولی خدا، فرموده است، که چیست، رفتن نداشت.والسلام

Profile picture of ‌moggan kh‌
مشکل عمده مسئولین ما نداشتن ولایت پذیریه،منشا همه مشکلات ایران همینه، مسئولین ما توی مدیریت کشور هم همین مدلی هستن ، بی عدالت و در سیاست خارجه هم ترسو ، بوی ایرانی نمیدن

Profile picture of ‌سیدمهدی حسینی نژادماهانی‌
آقای مصلحی کاملا درست گفتید

Profile picture of ‌چوک بندر‌
خون شهدا رو بازیچه منافع خودشون کردن و در عین حال به تمام ایران خیانت کردن!ملت برای این مذاکراتی ها نقش هیچ رو بازی میکنن.تماما سعی در گول زدن مردم برای بدست اوردن رضایت ارباب ترامپشون رو دارن متاسفانه.ننگ و لعنت ابدی بر این جماعت خائن

Profile picture of ‌نه‌ایم‌
اینها نمیخواهند #مذاکره کنند که اگر میخواستند پس از این همه خرابکاری و تذکرهای دلسوزان، می‌فهمیدند این راهش نیست.هرکس فکر میکند هدفشان مداکره و سربلندی مملکت است خوش خیال و ساده است. اینها به فکر عبور از نظام و انقلاب هستند. تبدیل شدن به گاو شیرده#کودتا

Profile picture of ‌جلیل امین پور‌
فعلا لیبرالها حاکمند و مفتخرند که اهل مذاکره هستند و متاسفانه طرفدارهم دارند امیدواریم مثل برجام نشود

Profile picture of ‌پیام برزگر‌
نه ادعای ولایتمدارینه ادعای بصیرت!

اگر روزی ابعاد کودتای دیماه فاش شود خواهید دید که چگونه به زیر میز میزنند

Profile picture of ‌ابوالفضل مطهری‌
بسم‌ الله‌ الرّحمن ‌الرّحیم 🛑 نظر دیگری داشتم.... حضرت آقا، ما از اول هم می دانستیم و فریب نخوردیم. آنقدر پیامتان دقیق و صریح و ساده و حکیمانه و شجاعانه بود که راه تفسیر و هر گونه سواستفاده را بست و همه حقایق را برای ملت مبعوث، بیش از پیش روشن نمود و غربگرایان را رسوا کرد.... 👇👇👇ادامه

Show this thread


Profile picture of ‌علی استاد ابراهیم وثاقی‌
1) کی گفته تفاهم‌نامه پایان تخاصم (به شرط تأمین شروط برحق ایران و امضا) مصداق بیعته؟!!!2) معظم‌له میفرمایند «نظر دیگری داشتم ولی ... صادر نمودم». یعنی موضع حال ایشان بر صدور جواز با قید پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت است.

Profile picture of ‌علی استاد ابراهیم وثاقی‌
3) این عناد و لجبازی آدم رو یاد اینترنشنال میندازه که یه جمله امام شهید رحمه‌الله در سال 97 که «جنگ نخواهد شد و با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد» رو گرفتن و بعد جنگ 12 روزه میگفتن چی شد؟ هم مذاکره کردین و هم جنگ شد؟اونا از عنادشون منافع دارن؛ انشاءالله شما نداشته باشین.

Profile picture of ‌جواد حسینلو‌
کسانی که دیس لایک زدند امیدواریم که مزد بگیر وفاقیون نباشند یا از این وفاق منافقانه نان در خون شهدا نزنند و ...

Profile picture of ‌علی استاد ابراهیم وثاقی‌
4) بیشتر به نظر میاد که مقام عظمای ولایت حفظه‌الله با تکیه فرمایشات: دلسوزی و حسن نظر، تلاشهای زیاد، پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت، بیشتر قصد ترمز کشیدن از کسانی رو داشتن که حتی تا حد بیان اینکه رهبری محصورشدن و #قالیباف مملکت رو اداره میکنه هم پیش رفته بودن

Profile picture of ‌Notron‌
Profile picture of ‌Notron‌
Notron

@Notron_ir  •  18 June 2026

#مطالبه برای حفظ ایران راهکار چیست؟خیلی ساده س:افزایش اختیارات رهبری

Show this thread