الان اينجوريه ك خيليا فك ميكنن چون nشب كف خيابون بودن سوادِ سياسي_نظامي شون تكميل شده اس !!!
Replying toشما خودت که الان طوری ویراست زدی که از دیگران عاقل تری و سواد سیاسی تون داره فوران میکنه میشه بفرمایید چندتا کتاب و کتابای چه کسی رو خوندید؟و چند سال چه حوزه ای رو مطالعه کردید؟اساتیدتون در دانشگاه یا حوزه یا مکتب و ...چه کسانی بودند؟چندشاگرد تربیت شده در چه رشته هایی دارید؟