👌نکته جالب؛با آنکه که بعضی از حزب اللهی ها فرزند شهید نیستنبرای حفظ #آرمان_شهدا بیشتر از برخی فرزندان شهدا در حال تلاش هستن🌹برای دفاع از آرمان شهدا فرزندان شهدا و جانبازان کجا هستند؟فردا دیر استاین عمار...!…Show more
7 May 2023👌نکته جالب؛با آنکه که بعضی از حزب اللهی ها فرزند شهید نیستنبرای حفظ #آرمان_شهدا بیشتر از برخی فرزندان شهدا در حال تلاش هستن🌹برای دفاع از آرمان شهدا فرزندان شهدا و جانبازان کجا هستند؟فردا دیر استاین عمار...!…Show more
@Ali1357Mersad7 May 2023Replying to andالبته مردم بیشتر از این از فرزندان شهدا وجانبازان انتظار دارندبحث سر سهمیه نیست(سهمیه در تمام کشور ها مرسومه)بحث بر سر مشارکت در دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی استکه جا دارد بیشتر از این فرزندان شهدا و جانبازانبه میدان بیان
@Ali1357Mersad7 May 2023Replying to andکدام سهمیه؟ شما بفرمایید در ازای یتیم شدن فرزندان عده ای که جان شان را برای ما فدا کردن دقیقا چه باید کرد البته اگر نظر شما در تخصیص ناعادلانه آن در بعضی مناطق باشه درسته این اتفاق دور از انتظار نیست
@Nouroozian_M7 May 2023Replying to andپیغمبر و علی(صلوات الله علیهما) چه میکردن؟ گویا از سهمیه های استخدامی و امتیازات متعدد اینها بی خبرید! مردم خوب فرق رسیدگی و تکریم رو با تبعیض میفهمن در این موارد.
@Ali1357Mersad7 May 2023ضمنا در مظلومیت خانواده شهدا همین بس که برای امثال ما یتیم شدنو از طرفی متاسفانه رسانه ملی ما هم از شهدا و جانبازان و خانواده شهدا خیلی کم دفاع کردهالبته جدیدا وضعیت بهتر شده
@Nouroozian_M7 May 2023Replying to andبزرگوار ما همنگفتیم رهاشون کنن توی کوچه و خیابان. حد و مرز رسیدگی و تکریم هم مشخصه و جامعه هم تا اون حد میپذیره. اما پایمال شدن حق دیگر مردم اصلا قابل تحمل نیست و بخاطر همین بخش زیادی از مردم دیدگاه چندان خوبی نسبت به خانواده های شهدا و ایثارگران ندارن.