این همه مردم اعتراض کردن به لایحه موسوم به عفاف و حجاب ، دولت از مجلس پس گرفت و گفت اصلاح میکنه ، الان متنش منتشر شده تقریباً همون لایحه قبلیه با چند تبصره اضافی!!!خلاصه اش هم اینه که بی حجاب پولدار با چندتا جریمه مالی میتونه به بی حجابی اش ادامه بده!!!واقعاً مردم رو مسخره کردید ؟
