عسله لامصب
@Tafaghodi_hr11 March 2026البته حدود ۷۰ درصد پالایشگاه های آمریکا منطبق با نفت سنگین طراحی شدن. برای همین، آمریکا بخشی از نفت سبک تولید خودش رو صادر میکنه و نفت سنگین متناسب با پالایشگاه هاش وارد میکنه.به همین دلیله که آمریکا هم یکی از بزرگترین تولید کنندگان نفت و هم یکی از بزرگترین واردکنندگان نفت.نفت ونزوئلا هم بیشتر برا…Show more
@zagros11 March 2026Replying to🚨📢افشاگری بسیار مهم و حیاتی درباره کودتا...پن: این ۶ عکس را کامل باز کنید و درست بخوانید.این پیام را برای مراجع امنیتی و همه دوستان و اقوام خود بفرستید...Show this thread
@Engelab5712 March 2026عمده نفت تولیدی امریکا ازنوع شیل هست که فوق العاده سبک تقریبا ارزش پلایشی به انصورت ندارد وعمده نفت مصرفی امریکا نفت خلیخ فارس وعربستان کویت قطر وامارات وعراق هست در کشورهای حوزه خلیج پارس هم نفت سبک هست وهم نفت سنگین دارند که البته کشورماهم نفت سنگین دارد