عموما در روز #عید رسم است که مردم به دیدن بزرگان خودشان میروند آیا همین که بزرگ بزرگان عالم #امام_زمان (عج) در روز عید از میان ما غایب است برای اندوه و مصیبت کافی نیست؟ در #دعای_ندبه زمزمه میکنیم عزیز علی ان اری الخلق ولا تری. بر من گران و سخت است که همه را ببینم اما امام زمانم را نبینم#جمکرانShow this thread
