یک هفتس زدن اینترنت پرو رو دارن پیگیری میکنن که ببندن هنوز که هنوز خبری از بستن نیستو همینجوری پیامک برا همه میره درحالی که گفته بودن فقط برایه عده ای فعال میشه برا همه دارن ارسال میکنن
گفته بودن برایه پژوهشگران و اساتید دانشگاه و پزشکان چرا الان برایه همه مردم داره ارسال میشه؟ اصلا چرا باید اینترنتی که حق مردمه پولی بشه اونم چند برار که الان تو بیای دفاع کنی