چی میگی؟
@Morteza82181512 خرداد 1404Replying to and 26 othersمنظورم اینه که آقای قالیباف با این طرح راهبردی۱.موافقه:از این لحاظ که لغو تحریم ها از این طریق انجام بشه۲.محالفه:ازاین لحاظ که ریاست جمهور با این قانون با کسی و به روشی مذاکره کنه،که تحریم ها به واسطه ی این مذاکره برداشته نشه و صیانت جمهوری اسلامی حفظ نشه
@AbuAli36312 خرداد 1404Replying to and 27 othersهر مطلبی که رهبری درباره دکتر قالیباف گفتند رو طیف افراطی به هر بهانه ای بی ارزش حساب میکنند. قانون راهبردی یعنی مقابله با زیاده خواهی طرفین مذاکرات با راهبرد قانونی . حالا چطور قالیباف مخالف چهارچوب برخورد با غرب بوده ؟توجه نکنید .ایشون هنوز ولایتمداری رو یاد نگرفتن چه رسد به فهم کلام رهبری
@Seyed1332138112 خرداد 1404Replying to and 27 othersهمون چیز هایی که می گی بهانه رو تا الآن نتونستید توجیه کنید
@AbuAli36312 خرداد 1404Replying to and 27 othersپرکار، پرتلاش ، مدیر جهادی رو به شخص دکتر قالیباف گفتند (مدیریت در سپاه و نیروی انتظامی و شهرداری)چندبار مجلس یازدهم را انقلابی اعلام کردند.در مقابل، یه دونه افتخار برای کشور داشتند ؟ اصلا کارنامه ای دارند؟ورود به این قیاس از ابتدا غلط بوده چون محبوب شما هنوز دست آوردی نداشته و نخواهد داشت .😁
@Ahmad313shahid12 خرداد 1404Replying to and 28 othersخیلی نفهمی!املاء نوشته نشده فقط شامل نوزادان میشه!کسی که ساده زیست و دنبال قدرت ثروت و شهرت نبودهضد فساد و مبارزه با فساد در کارنامه او استسابقه کار اجرایی در مدیریت بخش(وزارت خارجه)و مدیریت حکمرانی(شورای امنیت) داردپرتلاش و مردمی ست چند پست مهم از رهبری داردتشکیل دولت سایه و کارگروه های مختلف
@F_z_1813 خرداد 1404Replying to and 29 othersفقط حرف دریغ از عمل یک دوجین تحصین و تائید رهبری و معتمدین نظام در مورد عملکرد آقای قالیباف تا به امروز رو با سند ارائه میدیم،انگار نه انگار،بعد از آقای جلیلی فقط سخرانیهای قشنگ...داداش سابقه عمل کردن مهمه،از بابت چی دارید؟نه اینکه ایشون بد باشن،ولی قالیباف یه چیز دیگس😉
@F_z_1813 خرداد 1404Replying to and 29 othersتا خوب شود هر آنکه نتوان دیدن...کارنامه بیار داداش،کارنامه😉5 MB11 MB11 MB
@F_z_1813 خرداد 1404Replying to and 29 othersعزیز دل،برادر من.شماها خیلی وقته نسبت به حرف حق رهبر و انقلاب بی حس شدین...و بجاش حرف دلتون،حال شخصیتون و هیاهوی رسانههای معاند رو با حس شدید قبول و تبلیغ میکنید.با احترام لطفا به عمل افراد و تائیدات آقا و معتمدین گوش کنید بجای حال و احوال شخصی🙏
@habibyhussain13 خرداد 1404Replying to and 29 othersحسشون نداری!!!😏یا بهتر بگم، کارنامه شو ندارید؟؟!👌😅😅😅👌😁😂😂😂😂🥴