متأسفانه یه دوگانگی بدی تو ایران اتفاق افتاده ، از یک طرف پزشکیان و عراقچی به دنبال آتش بس و مذاکره و ... هستن ، از یک طرف هم سپاه و ارتش کوتاه نمیان و تا نابودی ظالمان دست از جنگ بر نمیدارند که خیلی خوبه .ان شاالله جنگ زمینی رخ بده تا نابودشان کنیم.
18:06 - 1 April 2026