امریکا دمتگرم اگه مارو دوستداری کاری کن که ایران هم مثل کره شمالی هسته ای شودوالا.بایدهمیشه باهم بجنگیدواین مردم هستن که باید کشته شوند.مگرشما تذکری بدهیدو ایرانیها شروع کنن.دمتونگرم .

امریکا دمتگرم اگه مارو دوستداری کاری کن که ایران هم مثل کره شمالی هسته ای شودوالا.بایدهمیشه باهم بجنگیدواین مردم هستن که باید کشته شوند.مگرشما تذکری بدهیدو ایرانیها شروع کنن.دمتونگرم .
@Ali_shahi7 June 2026اسرائیل کاش ایران هم ازشمایادبگیره.هرموقع لبنان زدید ایران هم امارات بزنه.
@Ali_shahi4 June 2026کشتی نفت روسیه امریکاازبین راه میبره روسیه میگه دزدی دریائیه داداش دزدی جنگلی وکویری هم داریم جرات داری بزن دزدرو لتپارکن گفتن حرف خالی کلاس اولیاهم بلدن.دلش نداری ساکت.
@Ali_shahi30 May 2026ابرقدرت شدن قدرتی بزرگ شامل حال آن کشورمیشود.ومسئولی نترس میخواهد.که چشم دربرابرچشم می طلبدکه اگه رهبرتو ورهبرتمام شیعیان جهان را زدن که امانتی دردست شمابوده را هم دررسانه هم درمحاکم دنیا محکوم به اعدام کنی....والاهمان توسری خور باقی میمانی.سلمان رشدی.امام خمینی.
@Ali_shahi25 May 2026درمیان مذاکرات وحمله به سایت ها ومراکزهسته ای وموشکی.چون گفتگوها شامل.انها نبوده.انهامحاله دست خالی ایجاروترک کنن.
@Ali_shahi23 May 2026اینجوریه که تصمیم گیران مثل بچه های دبستانی باهم لجبازی میکنن وبرعکس عمل میکنن وبعداز گندکاری واتمام مسئولیت پشیمان میشن.خدا ازسرشان نگزردکه فشار مثلاگرانی روی دوش مردمه.خودشان که پول پول میاورد.
@Ali_shahi20 May 2026تجمع مردم عزیزشده پاتوق.وگرانی کمرمردم شکسته.ملت درمیدان نظامیان درمیدان.قوه قضائیه چرا کمرمردم زیرگرانی خم شده.
@Ali_shahi1 May 2026جناب مجلس شما ازمردم عزیزترکه نیستین.برای شما خطردارد برای مردم خطرندارد.چرا جلوی گرانی رانمگیرید.اگه به محاصره بستگی دارد خوب با مردم حرف بزنیدوتوضیح دهید.البته همه نمایندگان نه دلسوزان دستتان میبوسیم.کشور رو بیخیال شدید.
@Ali_shahi29 April 2026وقتی عربستان وامارات بودجه جنگ علیه ایران را قبول میکنن یعنی تمام فتنه زیرسر اینهاست.بعدماموشک خودرا روانه اسرائیل میکنیم.چون امریکا مشکل بودجه ندارد.جلوجلو پرداخت شده .تااینها سالم هستن غرب مشکلی ندارد.حالا میدونیدچاره چیه.وچیه که جنگ راتمام میکند.
@Ali_shahi27 April 2026افتخارمیکنم درزمانی زندگی میکنیم که درتاریخ ثبت شدیم مثل شاهنامه ورستم.درقرنهای اینده درتاریخ ازدلاوری واستقامت نثل ما کتابها نوشته میشود وانها حسرت مارا میخورن.وای به حالتان خائنین مثل صحرای کربلا پشت میهنتان راخالی کردید.
@Ali_shahi19 April 2026میدونید کیاچیا میگن .امریکا دارد نقشه برای ربودن.اورانیم ایران میکشد.وترورهای دیگر.میگن ایران درصورت حمله امریکا بایدکاری کند که خستگی این شبها وروزهای مردم ازتنشان بیرون شود.انشاالله.
@Ali_shahi13 April 2026الان باورم شده که رهبری پرچم روداده دست اقاامام زمان وبرمنکرش لعنت.نه رهبری داشتیم نه فرماندهان بزرگ ونه هیچ کس دیگری.ولی کشور متحدودرحال پیشروی پس کیه که دارد ایران را اداره میکند.اقا امام زمان.
@Ali_shahi31 March 2026کوچکترین بهانه.برابربودبا چندچک آبدار وکمربندتوسط پدرخانواده وقتی هم اعتراض میکردیم میگفت ازبس دوستتان دارم به همین خاطرجلوترمیزنم تاگمراه نشوید.#عربستان.
@Ali_shahi25 March 2026خواهشن ازامسال ازاواسط پائیز شروع به موشک زدن به امریکاواسرائیل کنیدتا وسط بهار .موشک بابرکت میگن همینه موشک میدیم برف وباران میگیریم.
@Ali_shahi9 March 2026یه همسایه داشتیم تعریف میکردکه اول جنگ ایران عراق نه فرمانده داشتیم نه امکانات انچنانی ولی بعدیکماه اینقدرفرمانده نخبه روی کارامد که انقلاب بیمه شدگفت الان هم چندروزدیگه یه فرماندهان جوان ونخبه می آید کارازموده ونترس.گفت تامیدان نباشدحاج قاسمها ظهورنمیکنن.