اینجوریه که تصمیم گیران مثل بچه های دبستانی باهم لجبازی میکنن وبرعکس عمل میکنن وبعداز گندکاری واتمام مسئولیت پشیمان میشن.خدا ازسرشان نگزردکه فشار مثلاگرانی روی دوش مردمه.خودشان که پول پول میاورد.
14:23 - 23 May 2026

21 Views