17 November 2025
تعدادی ازعزیزان درباره مطلب جنگنده قاهر میگویند این پروژه،شکست خورده یا احیانا درمرحله آزمایش،ناکام مانده!عرض ما این بود؛چرا ادامه پیدا نکرد؟یا مشکلاتی هم وجود داشت؟همین مسیر را درصنعت موشکی نیز سپری کردیم،ولی ادامه دادیم.اما ساخت جنگنده معطل ماند!!مشخصا کار #نفوذ همین است که ما آسیب‌پذیر باشیم
ارتقای موشکی سهم سپاه بود و ارتقای هواپیما و پدافند سهم ارتش .از ارتش قهرمان می‌خواهیم این کوتاهی ها را جبران کند.
22:00 - 17 November 2025

603 Views