1d
می‌گویند اگر پزشکیان #استیضاح شود، وضعیت بدی ایجاد خواهد شد و ممکن است دشمن از آن سوء استفاده کند.آیا واقعا فکر می‌کنید امکان دارد وضعیتی بدتر از وضعیتی که الان در آن هستیم، پیش بیاید؟اصلا می‌توانستید چنین چیزی تصوری کنید؟وضعیتی که:-اماممان را ترور کنند-تمام فرماندهان درجه اول نظامیمان را شهید …Show more
تلاشت جهت نابودی جمهوری اسلامی ایران قابل ستایشه برانداز خجالتیولی انشاءالله این ارزو رو بگور میبرین.
14:00 - 25 June 2026

2 Reactions
151 Views