1d
اوج حقارت این تیم مذاکره کننده کسانی هستند که میگویند اگر گندم آمریکا خوب باشد اشکال ندارد بخریم .جهالت تا کجا ؟؟آمریکا که با موشک ۱۶۸ نوگل مدرسه میناب را پرپر کرد و دشمن خونی ملت ایران هست را چطور میخواین محصولات مهم غذایی را ازش خریداری کنید ، شما غربزده ها حداقل از تاریخ عبرت بگیرید ، آمریکایی…Show more
واقعا اینا فکرنمکننداین حرفارومیزنند. این آمریکایی‌ها سرخپوستاروباپتوی آلوده به وبانسل کشی کردند. آدم عاقل یک کمی عقلش رواستفاده کنه بدنیست.
17:34 - 25 June 2026

31 Views