رژیم صهیونیستی تاکنون به هیچ آتشبس و صلحی پایبند نبوده است.رژیم فهمیده نمیتواند مستقیم با ایران درگیر شود و میخواهد تغییر تاکتیک دهد. منتظر نفوذ زمینی از سمت آذربایجان و گسترش ترورها باشیم. البته بعدش هم نابودی اسراییل😁
من نه تحلیلگرم نه متخصص ولی اون چیزی که به ذهن کوچیک من میرسه اینه که۱۲ ساعت اتش بس هیچگونه سودی به حال ما که یه تنه داریم میجنگیم نداره در صورتی که در مقابل به اونا فرصت داده میشه که از آمریکا و کشورهای اطراف کمک و پدافند های نو بگیرن ما چی؟