رژیم صهیونیستی تاکنون به هیچ آتش‌بس و صلحی پایبند نبوده است.رژیم فهمیده نمی‌تواند مستقیم با ایران درگیر شود و می‌خواهد تغییر تاکتیک دهد. منتظر نفوذ زمینی از سمت آذربایجان و گسترش ترورها باشیم. البته بعدش هم نابودی اسراییل😁
09:32 - 24 June 2025



2 Replies

@user17106027038424 June 2025
Replying to
😂😂

Profile picture of ‌علیرضا 🇮🇷‌
@Alireza09924 June 2025
Replying to
من نه تحلیلگرم نه متخصص ولی اون چیزی که به ذهن کوچیک من میرسه اینه که۱۲ ساعت اتش بس هیچگونه سودی به حال ما که یه تنه داریم میجنگیم نداره در صورتی که در مقابل به اونا فرصت داده میشه که از آمریکا و کشورهای اطراف کمک و پدافند های نو بگیرن ما چی؟