از برکات جنگ دوازده روزه و چهل روزه یکیش همین همگامی و همصدایی مردم در دفاع از حزب الله لبنان است ،از یاد نبریدیم که رهبر شهیدمان از جهت فهماندن همین مورد چه خون دلها خوردند که مردم بفهمند امنیت و ارامش ایران و مرزهایش به سوریه و لبنان و عراق و مقاومتش گره خورده ،هرچند رسیدن به
این آگاهی بهای سنگینی برای ما داشت ،که اگر همین معرفت رو در قبل از اتفاقات سوریه میداشتیم به ضرس قاطع نه سوریه سقوط میکرد و نه سید مقاومت رو از دست میدادیم و البته هیچ وقت دشمن شرور جرات تعرض به مرزهای ما رو پیدا نمیکرد چه برسد به اینکه رهبر عزیزتر از جانمان را در روز روشن به
شهادت برساند ،اما اینبار که همه ما در دفاع از مقاومت و لبنان یکصدا شدیم مسئولین ما دیگر آن همراهی و همصدایی رو ندارند گویی این سگ زرد که مدعی است این حکومت آن حکومت قبل نیست پر بیراه نگفته ،مگر میشود فرزندان سید مقاومت چنین پرپر شوند و ما در آرامش باشیم و یا مذاکره کنندگان ما با
کسانی که با انها پدر کشتگی داریم دور یک میز بنشینند ،و حال که نشستند چرا به شروط ده گانه ی رهبر معظم انقلاب بی تفاوت هستند همین نشست قطر و صحبتهای سراسر ذلت قربانزاده عضو هیئت اقتصادی تیم مذاکره کننده کافیست تا بفهمیم که پولهای بلوکه شده هیچ وقت بازگردانده نمیشود مگر به سان
ادمیان نزار که لیست خریدی بدهید و انها هم طی سالها بهت قرص و دارو بدهند و تو هم در عوض لبخندی در مقابل رسانه ها بزنی و ژست پیروزی بگیری و خود را کاندید دور بعد انتخابات ریاست‌جمهوری کنی !!این آن آرزوی رهبر شهیدمان نبود و این آن رهنمودهای رهبر معظم انقلابمان نیست#ایران_قوی #لبنان
17:46 - 31 May 2026

226 Views