یک سوال جدی از مسئولین :اینکه ما هر روز و بعضا چندین بار شاهد توهین و تهدید #آمریکاییها هستیم چرا پاسخ در خوری نمیدهید واقعا اخلاقا اینقدر خوبید یا خدای ناکرده از سگ زرد ******** میترسید شما که درها رو بستید لااقل این یک مورد رو یک جوری جوابشو رو از لای در به ما برسانید ...