12 September 2024
یکی از جنبه های دافعه #ویراستی واکنش 👎 دیسلایک است. خیلی ها با موجی از دیسلایک های گروهکی مواجه شده و از ویراستی دلزده می شوند.اگر هر کاربری (مثل کانالهای تلگرام) واکنش های ویراست خودش رو اختیاری انتخاب می کرد تنوع افکار و سلایق بیشتر میشد. #پیشنهاد‎@Anjidani نظر شما چیست؟
من بخوام تجربه ام رو بگم مثلا در اینستاگرام طرف میاد یک پست از حمایت پهلوی میگذاره ، بعد خیلیها یا حال کامنت منفی گذاشتن ندارن یا چون اگر بگذارع به فحش کشیده میشه یا چون موج حمایت مردم با لایک رو میبینه خودش هم شک میکنه یا همراه موج میشه ، اگر دیسلایک داشت اون وقت تعداد اینوری ها رو هم میدید،ادامه👈
22:14 - 12 September 2024

48 Views


1 Reply

Profile picture of ‌علیرضا‌
@Alireza_p12 September 2024
یا سازند خجالت میکشید دیگه اینجوری بسازه چون موج دیسلایک گرفته و یک مشت محکم از ملت خورده ☺️