یکی از جنبه های دافعه #ویراستی واکنش 👎 دیسلایک است. خیلی ها با موجی از دیسلایک های گروهکی مواجه شده و از ویراستی دلزده می شوند.اگر هر کاربری (مثل کانالهای تلگرام) واکنش های ویراست خودش رو اختیاری انتخاب می کرد تنوع افکار و سلایق بیشتر میشد. #پیشنهاد‎@Anjidani نظر شما چیست؟
18:57 - 12 September 2024



7 Replies

Profile picture of ‌نجمه نوری☝️‌
@najmeh12 September 2024
Replying to and
یعنی واکنش ها پنهان می بود و فقط خود شخص می دید؟!

Profile picture of ‌Po Ye‌
@Poye9212 September 2024
این به نظرم بیشتر خودگویی و خود خندیه!اگه افراد جنبه 4 تا دیسلایکت رو هم نداشته باشن یعنی فرهنگ سیاسی ما برای رد نظرات مشکل داره

Profile picture of ‌ریح ِ ریحان🍃‌
@RHK_13512 September 2024
Replying to and
به صورت قانون کلی نه ولی موافقم.نقد کردن بدون سواد علمی و هیجانی دافعه داره

Profile picture of ‌نون دون محصولات غذایی سالم‌
@noon_doon12 September 2024
Replying to and
جالب نیستالبته بستگی به فلسفه وجودی شبکه اجتماعی داره، می خواد به چه قیمتی اجتماع سازی کنه، با چه هدفی اجتماع سازی کنهبرای من که این آرا مخالف دردآور نیست

Profile picture of ‌قرآن امروز‌
@Qur4n12 September 2024
Replying to and
هر دوی 👍👎 به نظرم خوب نیست. همین دیس لایک از فیسبوک اومد و اون ها هم از فرهنگ خودشون گرفتند، آدم به یاد نبرد گلادیاتورها میفته.به نظرم بهتر است که به جای لایک از 👏 استفاده کنیم.دیسلایک را هم مثلا با چیزی برای انتقاد نشون بدیم.

Profile picture of ‌محمد منصوری‌
@Mohammad_mansouri12 September 2024
Replying to and
موافقم

Profile picture of ‌علیرضا‌
@Alireza_p12 September 2024
Replying to and
من بخوام تجربه ام رو بگم مثلا در اینستاگرام طرف میاد یک پست از حمایت پهلوی میگذاره ، بعد خیلیها یا حال کامنت منفی گذاشتن ندارن یا چون اگر بگذارع به فحش کشیده میشه یا چون موج حمایت مردم با لایک رو میبینه خودش هم شک میکنه یا همراه موج میشه ، اگر دیسلایک داشت اون وقت تعداد اینوری ها رو هم میدید،ادامه👈