یعنی واکنش ها پنهان می بود و فقط خود شخص می دید؟!
@RHK_13512 September 2024Replying to andبه صورت قانون کلی نه ولی موافقم.نقد کردن بدون سواد علمی و هیجانی دافعه داره
@noon_doon12 September 2024Replying to andجالب نیستالبته بستگی به فلسفه وجودی شبکه اجتماعی داره، می خواد به چه قیمتی اجتماع سازی کنه، با چه هدفی اجتماع سازی کنهبرای من که این آرا مخالف دردآور نیست
@Qur4n12 September 2024Replying to andهر دوی 👍👎 به نظرم خوب نیست. همین دیس لایک از فیسبوک اومد و اون ها هم از فرهنگ خودشون گرفتند، آدم به یاد نبرد گلادیاتورها میفته.به نظرم بهتر است که به جای لایک از 👏 استفاده کنیم.دیسلایک را هم مثلا با چیزی برای انتقاد نشون بدیم.
@Alireza_p12 September 2024Replying to andمن بخوام تجربه ام رو بگم مثلا در اینستاگرام طرف میاد یک پست از حمایت پهلوی میگذاره ، بعد خیلیها یا حال کامنت منفی گذاشتن ندارن یا چون اگر بگذارع به فحش کشیده میشه یا چون موج حمایت مردم با لایک رو میبینه خودش هم شک میکنه یا همراه موج میشه ، اگر دیسلایک داشت اون وقت تعداد اینوری ها رو هم میدید،ادامه👈