اون سختگیری ها که گفته میشه برا امثال تو هست ابطحی که ای کاش اجرا میشد تو این ای کاش ها آرزو به دل موندیم
@Roghaye5927 April 2023Replying toاون سختگیری ها که گفته میشه برا امثال تو هست ابطحی که ای کاش اجرا میشد تو این ای کاش ها آرزو به دل موندیم
@mehrsam27 April 2023Replying toاوایل انقلاب رئیس مرکز صداوسیمای فارس بوده ... توی اون زمان به خاطر تفکر دارودسته اصلاحات فعلی حساسیت ها زیاد بوده ... کارکنان برای اینکه چه موسیقی هایی ازصداوسیمای فارس پخش بشه تردید داشتن ،،، از آقای ابطحی میپرسن ، آقای ابطحی هربار موسیقی رومیگرفته میرفته توی اتاقش ، بعد از چند دقیقه برمیگشته و..
@mehrsam27 April 2023Replying toبرمیگشته و میگفته : خوبه پخشش کنید ، دفه بعد برمیگشته میگفته پخش نکنید ...ازش میپرسن روشت چیه ؟ بگو ما هم یاد بگیریم وقتی نیستی بتونیم تشخیص بدیم کدومو پخش کنیم ...درجواب میگه : من آهنگو پخش میکنم ، اگر تونستم باهاش برقصم ، که آهنگ ایراد داره ، اگر نشدباهاش رقصید و حال نداد ، موردی نداره ...
@mehrsam27 April 2023Replying toایشون عادت داره به استدلال های صدمن یه غاز ...جای تعجب نداره ...ای کاش میشد لباسش رو ازش گرفت ...