یعنی نظامی ها هم به اندازه دستور فرمانده به نظر رهبر اهمیت ندادند؟ مگه نمیگید اگر فرمانده بگه خودتو بنداز رو مین باید بندازی شما چطور خلاف نظر رهبر نظر دادید؟!
Replying toیعنی نظامی ها هم به اندازه دستور فرمانده به نظر رهبر اهمیت ندادند؟ مگه نمیگید اگر فرمانده بگه خودتو بنداز رو مین باید بندازی شما چطور خلاف نظر رهبر نظر دادید؟!
Replying toاینا اگر میخواستن عمل انقلابی کنن به اون #ننگ_نامه رای نمیدادن پشت رهبر می ایستادن تبریک و تشکر از تفاهم نمیکردن🤦♀️
Replying toخانم دارستانی زودتر از همه فهمید ک بعد از شهادت سید حسن نصرالله اونجور تشرشون زد ولی همه بهش حمله کردن
Replying toاین نوع کنشگری به شدت غلطه!منم دلم خون از بابت لبنان ولی لوله تفنگ رو جای اشتباهی گرفتی...
#لبیک_یا_خامنه_ای#لبنان در آتش و خون#سردار_سلیمانی#آتش_به_اختیارhttps://virasty.com/Rezaei1402/1781007692629713095Replying to🚨 خطر خطای محاسباتی 📝 دشمن با شکست در میدان نظامی بر تابآوری مردم و ایجاد خطای محاسباتی مسئولان تمرکز دارد.✍🏼 بخشی از پیام رهبر انقلاب اسلامی بهمناسبت سی و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ۱۴/خرداد/۱۴۰۵#لبیک_یا_خامنه_ای#رهبر_شهید #لبنان#آتش_به_اختیار#مذاکره با شیطان بزرگ #حرامه
#لبیک_یا_خامنه_ای#لبنان در آتش و خون#آتش_به_اختیار#خونخواهی_امام_شهید و #شهدا#رهبر_شهید(قدس الله نفسه الزکیه)#مرگ_بر_آمریکا#مرگ_بر_اسرائیل#مذاکره با شیطان بزرگ #حرامهhttps://virasty.com/Rezaei1402/1780914608866677451Replying toسردار اسلام تا الان از شیاطین آمریکایی_صهیونی غلطهای زیادی سر زده و همچنان هم ادامه دارد.#حیفا و #تلاویو را به فرمودۀ #رهبر_شهید(قدسالله نفسهالزکیه) با خاک یکسان کنید.#لبیک_یا_خامنه_ای#لبنان#انتقام#اخراج کامل از منطقه#محو اسرائیل#مرگ_بر_آمریکا#مرگ_بر_اسرائیل…Show more
Replying to
Replying toسلام واقعا با این اقدام امرای نظامی آدم باید به چه کسی اعتماد کنه ؟ ما که فیوز پروندیم !!!
Replying toبنظرم حتی اگه سردار هم باشند نیاز به دستور دارند و نمیشه خارج از چارچوب های نظام و سیستم نظام حرکت کرد بااینکه رهبری دستور آتش باختیار دادند که کمتر از نیم ساعت تلافی کنید ولی یکسری کارها باید با هماهنگی باشد تا امکان تلافی بوجود بیاد
Replying toما یارحاج قاسم کذاب و ترسو نمیخواهیم؟!شهیدسلیمانی قبل اینکه ولی چیزی بگه اون کار کرده بود اما هنر تو فرصت طلب کذب گویی و بستن مجلس و مذاکره پنهانی هست!خدا ازت نگذره!عین مردم لبنان که رهاشون کردی آواره بشی!
Replying to❌️ نگذارید تجربه رهبر شهید ما تکرار شود!🔥😡🔥🔥🔹 شیخ اسماعیل رمضانی:🔹 وقتی رهبری فرمودند نظرشان چیز دیگری بوده باید پویش و جنبش و درخواست #بازگشت به نظر رهبری راه بیفتد🔹 از مسیری که نائب امام زمان(عج) گفته است مخالفم،نروید!#منتقم_خون_امامیم#بازگشت_مسئولان_به_امر_رهبری4 MB
Replying to🟥️ رهبر انقلاب:از این لحظه، ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده در تفاهمنامه خواهیم بود. ۲۸/خرداد/۱۴۰۵پ.ن✅️مثل عقاب مراقب مذاکره و اجرای شروط هستیم...🦅✅️همین ابتدا،مسئله "نقض توافق و حمله به لبنان "باید حل شود جنابان تیم مذاکره🔥🔥🔥😡
Replying to🔴امام شهید خامنهای:بنده هیچ وقت به مذاکره باآمریکا خوشبین نبودم،نه من باب توهم بلکه ازباب تجربه....پ.ن✅️اگرحاصل ده هاسال رای ما،"همگی"افرادی ولایتمدار بودندکه ازحرف امام اطاعت میکردندوخودرا عاقلترنمیدانستند(که نبودندونیستند)،الان ایران اسلامی درصدر جهان بود...🔥حیف ازبعضی انتخاب ناصحیح ما...3 MB
Replying to❌️آقای قالیباف از این جا به بعد، بسته نگه داشتن مجلس بوی بدی میدهد، بوی ...🔥🔥😡@Ghalibaf#منتقم_خون_امامیم#خط_قرمز_ما_خطوط_قرمز_رهبری_است#مبنای_وحدت_امر_رهبری_است#بازگشت_مسئولان_به_نظر_رهبری
Replying to✉️متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهمنامه رئیسجمهوران ایران وامریکا ‼️مهمترین بخش از پیام امام خامنهای این بخش از آن بود: «ملت پرشور و باوفای ایران، همانگونه که مطلع شُدید،تفاهمنامهای بین رئیسجمهوران ایران و امریکا امضا شد...بنده علیالاصول،نظر دیگری داشتم...»️😡